Az Office 2003-ban a Word, Excel, PowerPoint jól ismert
lehetőségeit a régi helyükön találjuk, és a jól bevált módon használhatjuk.
A változások nem a régi funkciók újraírásában, hanem új szolgáltatások és
filozófiák megjelenésében vannak.
Ilyen új szolgáltatás az elektronikus űrlapok készítésére alkalmas InfoPath,
a hatékony szerver oldali dokumentumkezelő szolgáltatás, a SharePoint,
vagy a kisvállalatok üzleti tevékenységének támogatására készített Outlook
kiegészítés, a Business Contact Manager.
Ilyen új filozófia a megosztott munkaterületek használata, a
tartalomvédelmi szolgáltatás bevezetése, vagy az információ gyors
keresése a Kutatás munkaablak segítségével.
Ebben a könyvben az alapoktól indulva a Word, Excel, PowerPoint,
Publisher, Outlook, SharePoint és az InfoPath, egymással szoros kapcsolatban
lévő szoftverek használatába kívánjuk bevezetni a felhasználót, miközben
kimondva–kimondatlanul mindvégig körülvesz bennünket a 2003. év új irodai
rendszere. |
|